Herkese merhaba! Fransa’nın Alp Dağları’nda gerçekleştirilecek Les Arc Panorama tesisinin açılışı için arkadaşlarımla birlikte Fransa’ya geldim.

Önce, Club Med’in, yeni açılan tesisinin açılışına özel bir basın davetine geldik. Tesis daha açılmamış, ayın 16’sında açılacak diye duyduk. Ayrıca, Pazar günü itibariyle muhteşem bir kar da bizi bekliyormuş. Kayak yapacak mıyız bilmiyorum; ama biraz sıcak çikolata ve kahve de bizi mutlu edecek gibi görünüyor. Heyecanla bekliyoruz!

Club Med Les Arc’da, Club Med’in Türkiye satış ve pazarlama direktörü Özlem Tosun ile bir araya geldik. Club Med, 2019’u Les Arc Panorama’da karşılıyor. Burada bizi; inanılmaz bir manzara ve inanılmaz bir tesis karşılıyor. Bu yıl, 2500 Türk misafiri, Alpler’de ağırlıyorlarmış.

Özlem Tosun’un ardından, Club Med Güney Avrupa pazarlama direktörü Eyal Amzallag ile de görüştüm. Özel misafirler olarak geldiğimiz Alplerde, açılışın o gece gerçekleşeceğini belirtti. Büyük bir açılış gecesi olacakmış ve VIP konuklar ile basın ve tüm dünyadan gelen konuklar ağırlanacakmış. Bu yeni muhteşem Resort Arc 1600’ün, aileler ve eşler için harika bir tercih olacağını belirtiyor.

Club Med; vahşi dünyanın ve dağların lideri olmak için, Alplerde her yıl bir otel açıyor. Eyal Amzallag; Kanada, Japonya, Çin, Arjantin, İtalya gibi başka egzotik bölgelerde de otel açacaklarını ve tüm dünyada doğa turizminin lideri olacaklarını söyledi.

Kendisine burayı Club Med için özel kılan şeyin ne olduğunu sorduğumda ise: “Burada en rahat kayak ortamını yaratmaya çalıştık. Her yıl bir adım daha ileriye gitmeye çalışıyoruz ve sürekli yeni aktiviteler ekliyoruz. Bu yıl, bu otelde iyi bir akşam yemeği ve iyi yaşama odaklandık. Spa ve spor alanları ekledik.” cevabını aldım. Bu duruma çok sevindim, çünkü bu benim uzmanlık alanım. Burada, zamanımın çok iyi geçeceğini düşünüyorum…

Buraya, sevgili Pınar Altuğ, eşi sevgili Yağmur ve kızları Su da bizimle birlikte geldi. Kendisi bu yıl, En İyi Komedi Dizisi Kadın

Oyuncu ödülünü de aldı. Kendisini tebrik ediyorum.

Hep birlikte, tesisi gezmeye başladık. Ana restorana geldik ve tadilatın hala devam ettiğini gördük. Yetiştirmeye çalışıyorlarmış, açılış Pazar günü gerçekleşecekmiş. İlerleyen saatlerde, arkadaşlarımla birlikte soft açılışa katıldık. Burası, gerçekten farklı bir deneyim oldu.

Sabah uyandım ve kahvaltıya indim. Dışarıda, beni harika bir manzara karşıladı. Club Med Les Arc seyahatimizin ikinci gününde, artık bugün kayağa indim. Onun öncesinde; üşümemek için biraz karbonhidrat yüklemesi yapacak bir kahvaltı yaptım. Saat 10’da ders aldım. Geçen yıldan beri kayak yapıyorum, ama şimdi biraz da snowboard yaptım.

Kahvaltıdan sonra dışarı çıktım ve teleferiğe bindim. Geçtiğimiz 10 yıl boyunca, sürekli snowboard’da çalışmaya çalışmıştım. Benim bir tane problemim var: arka taraftan dönüyorum ve öne dönemiyorum. Bunu, snowboard hocama anlattım. Bunu halledebileceğimizi söyledi.

Düşe kalka dağlardan indik. Burada, pistler Türkiye’den oldukça farklı, çok uzun. Üç kilometrelik bir pistin ortasında Can düştü ve onu kurtardık. Harika bir deneyimdi, bol bol kar vardı ve bu daha başlangıçtı…

Günün ilerleyen saatlerinde, Club Med’in açılışına katıldık. Buradaki açılışın, gerçekten hakkını verdiğini söylemeliyim. Açılış, en sevdiğim şarkılardan biriyle, Ciao Bella ile başladı. Sonrasında yeniden dışarı çıktık ve pistte kayanları izledik. Club Med’in açılışına, Olimpiyat şampiyonları da gelmişti.

Daha sonra yemeğe geçtik. Club Med’lerde mutfaklar zaten oldukça zenginmiş, bu tesisteki de gerçekten öyleydi. Özellikle tatlı büfesi inanılmazdı. Aklınıza gelebilecek her çeşit tatlı vardı.

Restoranda, Club Med Güney Avrupa pazarlama direktörü Eyal Amzallag ile yeniden karşılaştık ve bizi terasa çıkartıp o muhteşem manzarayı gösterdi. Gerçekten inanılmazdı! Alplerde, yerden 1700 metre yükseklikte, muhteşem bir manzaranın tadını çıkardım.

Club Med Les Arc Panorama deneyimimiz gayet güzeldi. Kar, gerçekten çok güzel. Açılmamış pistler var, yumuşak bir kar var, çok kalabalık değil, o yüzden ben çok keyif aldım.

Büyük Gala gecesinin gerçekleşeceği güne geldik. Bu, eğlencenin, müziğin, dansın dibine vurup, sabahı sabah edeceğimiz bir gece olacakmış. Ayrıca, gecede bir sürpriz de olacakmış. Daha sonra müzik başladı ve muhteşem bir dağ manzarası eşliğinde müziğin keyfini çıkardık. Gecenin ilerleyen saatlerinde resmi açılış yapıldı. Turizm, Kültür bakanı geldi, Club Med’in üst düzey yöneticileri geldi, güzel bir geceydi…

Sabah tekrar piste indik. Gezinin ikinci gününde; Olimpiyat Şampiyonu kayakçılarını izledik. Daha sonra, yürüdük ve çok sevimli bir köye geldik. Sonra, 2002 Salt Lake City Kış Olimpiyatları İtalya Kayak Şampiyonu Daniella Ceccarelli ile sohbet ettik. Kendisi, İtalya’da, televizyonda profesyonel olarak çalışıyor. Geçmişte, İtalya’da pek çok madalyan ve şampiyonluğu da var. Kayak yapmayı hala seviyormuş. Ayrıca, kızı da şampiyon olmuş.

Son gün, çok erken bir saatte kalktık ve transfer için otobüse bindik ve İstanbul’a doğru hareket ettik… Club Med’le birlikte geldiğimiz Les Arc Panorama deneyimi gerçekten çok keyifliydi. Yepyeni bir doğa turizmi deneyimi yaşamak için, sömestr tatilinde siz de burayı tercih edebilirsiniz. Hoşça kalın!